Y LA REALIDAD

El Artículo 81, en su párrafo cuarto dice:


4. Amb relació als alumnes amb necessitats educatives especials, s’ha de garantir, prèviament a llur escolarització, l’avaluació inicial d’aquestes necessitats, l’elaboració d’un pla personalitzat i l’assessorament a cada família directament afectada. Aquests alumnes, un cop avaluades llurs necessitats educatives i els suports disponibles, si es considera que no poden ésser atesos en centres ordinaris, s’han d’escolaritzar en centres d’educació especial. Aquests centres poden desenvolupar els serveis i programes de suport a l’escolarització d’alumnes amb discapacitats als centres ordinaris que el Departament determini.


Un comentario de mi realidad personal:




4. Amb relació als alumnes amb necessitats educatives especials, s’ha de garantir, prèviament a llur escolarització, l’avaluació inicial d’aquestes necessitats, l’elaboració d’un pla personalitzat i l’assessorament a cada família directament afectada. Aquests alumnes, un cop avaluades llurs necessitats educatives i els suports disponibles, si es considera que no poden ésser atesos en centres ordinaris, s’han d’escolaritzar en centres d’educació especial. Aquests centres poden desenvolupar els serveis i programes de suport a l’escolarització d’alumnes amb discapacitats als centres ordinaris que el Departament determini.


Siendo conscientes de las dificultades de primaria no se sugirió que ninguno de los tres hijos fuera evaluado. En ninguno de los centros se ha mencionado la palabra "dislexia" ni se ha hecho una prueba miserable u orientativa.

4. Amb relació als alumnes amb necessitats educatives especials, s’ha de garantir, prèviament a llur escolarització, l’avaluació inicial d’aquestes necessitats, l’elaboració d’un pla personalitzat i l’assessorament a cada família directament afectada. Aquests alumnes, un cop avaluades llurs necessitats educatives i els suports disponibles, si es considera que no poden ésser atesos en centres ordinaris, s’han d’escolaritzar en centres d’educació especial. Aquests centres poden desenvolupar els serveis i programes de suport a l’escolarització d’alumnes amb discapacitats als centres ordinaris que el Departament determini.

Este año me he enterado de que existen. Es urgente para mi hijo mayor (está en Bachillerato, sin refuerzos, y se exigen para la prueba de selectividad). Llevo pidiéndolo un trimestre entero. El diagnóstico del niño está hecho desde primero de ESO. Con un poco de suerte (y creo que insistiendo) se lo harán en el segundo trimestre. Balance: cinco asignaturas suspendidas (todas las lenguas) una pelea a muerte con su profesora de literatura y lengua (si, le da las dos y no quiere entender que un disléxico tiene dificultades) y un bajón navideño de impresión.


4. Amb relació als alumnes amb necessitats educatives especials, s’ha de garantir, prèviament a llur escolarització, l’avaluació inicial d’aquestes necessitats, l’elaboració d’un pla personalitzat i l’assessorament a cada família directament afectada. Aquests alumnes, un cop avaluades llurs necessitats educatives i els suports disponibles, si es considera que no poden ésser atesos en centres ordinaris, s’han d’escolaritzar en centres d’educació especial. Aquests centres poden desenvolupar els serveis i programes de suport a l’escolarització d’alumnes amb discapacitats als centres ordinaris que el Departament determini.

Ja ja ja ja!!!!! Si yo os contara las lecciones magistrales que he tenido que dar sobre la dislexia!!!!!


SI LEES ESTO Y HAS TENIDO PROBLEMAS SIMILARES, TE ANIMO A QUE DEJES ALGÚN COMENTARIO Y EXPLIQUES TU CASO
NO ERES UNA RARA AVIS

Comentarios